W nowym sezonie Mohito zabiera swoje Klientkom w prawdziwą jazdę bez trzymanki. Wszystko za sprawą kolejnej odsłony linii Gold Label zaprojektowanej z myślą o Kobietach, które w modzie nie uznają ograniczeń i lubią manifestować swój styl za pomocą wyrazistych ubrań i dodatków.

Orzeźwiająca i typowo wiosenna paleta kolorystyczna opiera się na ciemnym denimie, jasnej mięcie oraz eterycznym różu w odcieniu Rose Quartz – wybranym przez Pantone kolorem roku 2016. Garderobę nowoczesnej fashionistki doskonale dopełnią również srebrne cekiny, opalizujące tkaniny oraz przewijający się w nadrukach hipnotyzujący motyw zmultiplikowanych, kolorowych rybek. Łącząc je ze sobą, warto pamiętać o jednym: moda nie uznaje zasad i ponad wszystko powinna być zabawą!

W kolekcji oprócz klasycznych fasonów spodni, koszul i sukienek pojawia się także hit modowej blogosfery, czyli satynowy bomber w pudrowym kolorze. Obok niego na uwagę zasługuje także czarna z ramoneska z fantazyjnym napisem na plecach.

Z kolei różowe sandałki z futrzanymi pomponami oraz miętowe szpilki i kopertówka wykończone oryginalnymi nitami to ekstrawagancki, a zarazem szalenie pociągający akcent, który doda charakteru każdej stylizacji.

Kolekcja Mohito Gold Label jest już dostępna w wybranych salonach stacjonarnych oraz sklepie internetowym mohito.com.


Sesja zdjęciowa
Zdjęcia: Marcin Hryniewicz
Modelka: Milena/Avant Models
Stylizacje: Arleta Żak/Mohito
Makijaż: Anna Stykała
Włosy: Michał Bielecki/Warsaw Creatives
Art Director: Ewelina Głaz/Mohito
Brand Manager Mohito: Robert Machałek